درمان هموروئید با لیزر

 درمان هموروئید با لیزر

تمامی اشخاصی که در سالیان قبل ، از بیماری بواسیر در رنج  و درد به سرمی بردند ،  باید به یاد داشته باشند که در سالهای قبل ، افراد مبتلا به هموروئید  باید در بیمارستان با بیهوشی کامل عمل می شدند و بعد از عمل فرد بیمار باید ۱الی۲روزدربیمارستان بستری می شد و مدتها از درد پس از عمل که ناشی از عمل با چاقوی جراحی بود بی قراری می کرد . اما امروزه هر چقدر که پیش می رویم با پیشرفت تکنولوژی وپیدایش دستگاه های  لیزر جهت درمان بیماری بواسیر برای افراد مبتلا و جامعه پزشکی بسیار رضایت بخش بوده است ، اکنون به شرح  درمان هموروئید با لیزر می پردازیم :

درمان هموروئید با لیزر به دو صورت خواهد بود :

اشعه درمانی بواسیر :

لیزر، درمانی مناسب برای بواسیر های درجه 1 و 2 می باشد که نتیجه بهتری را خواهد داشت .

بواسیر درجه 1 : در این درجه بالشتک های بواسیر از مقعد بیرون نمی گردند و فقط نشانه های آن دفع خون از مقعد بوده و یا دفع خون با مدفوع  همراه است .

بواسیر درجه دو: بالشتک های همورئیدی یا بواسیری از مقعد بیرون می گردند ، اما به خودی خود می توانند دوباره به جای اولشان برگردند و نشانه آن خونریزی با درد است  .

جراحی بواسیر با لیزر

درمان هموروئید با لیزر ، برای افرادی که به بواسیردرجه ۳ و ۴ مبتلا می باشند استفاده می شود .

بواسیر درجه سه : در این درجه بالشتک های هموروئید از مقعد بیرون می گردند اما به خودی خود نمی توانند به محل اصلی شان برگردند و بایست با دست آنها را به درون مقعد هدایت کرد و نشانه ی آن نیز احساس درد با خونریزی می باشد .

بواسیر درجه چهار: در این درجه بالشتک های هموروئید  یا بواسیرنیز همواره در بیرون از مقعد قرار گرفته و به درون نمی روند و بسیار دردناک بوده و با خونریزی همراه است  که ، می بایست در این درجه خیلی سریع به پزشک متخصص برای درمان همورئید مراجعه نمود .

One thought on “درمان هموروئید با لیزر

    پاسخ

    7 + 7 =

    Call Now Button