جراحی پروتز سینه

جراحی پروتز سینه یا جراحی بزرگ کردن سینه موجب جذابیت اندام می شود و مزایای زیادی دارد ، ولی مهمترین مزیت آن افزایش اعتماد به نفس فرد است. این عمل جراحی ، با هدف افزایش سایز سینه ها تاثیر بسزایی در جذابیت اندام بانوان دارد. جراحی زیبایی بزرگ کردن سینه با استفاده از پروتز ، باعث زیبایی فرم سینه ها می شود و موجب افزایش جذابیت سینه ها و اندام می شود. دکتر نفیسه جوادی ، بهترین جراح سینه در تهران ، در رابطه با این عمل زیبایی مطالبی را بیان نموده اند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

جراحی پروتز سینه _ دکتر نفیسه جوادی

همزمان با جراحی پروتز سينه می توان لیفت سینه نیز انجام داد ؟

لیفت سینه یا بالاکشیدن سینه برای رفع افتادگی سینه انجام می شود و بهترین جراح سینه تهران می تواند همزمان با عمل جراحی پروتز ، لیفتینگ سینه نیز انجام دهد موجب زیبایی بیشتر پستان ها و فرم زیباتر آن ها شود. مدت ماندگاری پروتز ها طولانی است و پس از 15 الی 20 سال پروتز سينه بایستی معاینه شود. جراحی بزرگ کردن سینه ها ، دوران بهبودی سختی ندارد و لازم است فرد در6 هفته اول از انجام فعالیت ها و ورزش های شدید پرهیز کند. ترکیدن پروتز بر اثر فشار یا در ارتفاعات شایعه ای بیش نیست و ترکیدن پروتز ها تنها در صورتی امکان دارد که شی ء تیزی به طور مستقیم وارد پروتز شود.

انواع پروتز های مورد استفاده در جراحی پروتز سینه تهران

پروتز سالینی یا آب نمکی

  • با مایع آب نمکی پرشده است.
  • برای قرار دادن پروتز در سینه ، یک برش کوچک ایجاد می شود و پروتز در سینه قرار می گیرد ، سپس با سرم آب نمکی ، پروتز پر می شود.

پروتز سیلیکونی

  • برای قرارگرفتن در سینه نیاز به برش بزرگتری دارد.
  • به نسبت پروتز سالینی ظاهر طبیعی تری دارد.
  • از پروتز سیلیکونی بیشتر استفاده می شود.

جراحی پروتز سینه _ دکتر جوادی

جراحی انواع سايز پروتز سینه در تهران

پروتز در سایز های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد و برای اندام های درشت ، اندام لاغر یا اندام متوسط سایز های متناسبی دارد. برای انتخاب سایز پروتز ، حتماً به اندام خود توجه کنید و سایزی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.

انواع سایز پروتزهای سینه

  • Small ( کوچک ): این اندازه از پروتز ها بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال افزایش حجم طبیعی سینه‌ ها هستند و نیاز به حجم خیلی بزرگی ندارند.
  • Medium ( متوسط ): برای افرادی که می‌خواهند حجم و شکل سینه‌ های خود را در حد متناسبی تغییر دهند ولی به حجم زیادی نیاز ندارند ، اندازه متوسط مناسب است. در واقع این نوع مناسب کسانی است که بیشتر به دنبال اصلاح شکل و فرم ظاهری سینه هایشان هستند.
  • Large ( بزرگ ): برای افرادی که به دنبال افزایش حجم بیشتر و جذابیت بیشتر سینه‌ها هستند ، پروتزهای بزرگ مناسب هستند. البته توجه داشته باشید ، شکل و فرم سینه متقاضی در این انتخاب تاثیرگذار است.
  • Extra-Large ( خیلی بزرگ ): این اندازه برای افرادی است که به دنبال حجم بسیار بزرگ و تغییرات چشمگیر در اندازه و شکل سینه‌های خود هستند.​

برای انتخاب پروتز ها می توانید با جراح خود مشورت کنید. جراح با توجه به آناتومی بدن شما مناسب ترین سایز پروتز را پیشنهاد می دهد تا منجر به افزایش جذابیت اندامتان شود.

جراحی پروتز سینه و شیردهی

شاید برخی درمورد مبحث پروتز سینه و شیردهی کنجکاو باشند یا سوال برایشان پیش بیاید. لزم به ذکر است ، برش ها برای قراردادن پروتز در سینه باید به گونه ای زده شوند که مجراهای شیری دچار آسیب نشوند. بنابراین مهارت جراح در زدن برش مهم است و باید بداند با توجه به شرایط بیمار ، کدام برش برای قراردادن پروتز در سینه موثر است. بنابراین در انتخاب پزشک مورد نظر خود عجله نکنید و به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترين دكتر را برای انجام این عمل انتخاب کنید و پس از جراحی پروتز سینه در تهران یا محل مورد سکونت خود دچار عوارضی نشوید.

هزينه جراحی پروتز سينه در تهران 

پروتز سينه دارای انواع مختلفی است که دارای سایز و نوع متفاتی می باشد ، نوع و سایز پروتز در هزینه این عمل جراحی نقش بسیار مهمی دارند. علاوه بر نوع و سایز متریال ، دستمزد جراح نیز در تعیین هزینه نقش دارد و دستمزد جراحان سینه با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل ، برای تعیین هزینه بهتر است توسط جراح مورد نظر معاینه شوید و پس از انتخاب سایز پروتز و نوع آن از هزینه مطلع شوید.

پاسخ

15 − نه =

Call Now Button