پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی

بهبود شکل و تناسب اندام با استفاده از روش های مختلف جراحی پلاستیک ، موجب افزایش اعتماد به نفس افراد می شود و همچنین سبب تغییر نگرش افراد نیز خواهد شد . سالانه افراد زیادی در سراسر جهان ، اقدام به انجام جراحی پروتز سینه می کنند و در واقع می توان گفت جراحی پروتز سینه شایع ترین عمل جراح زیبایی است که بر روی پستان ها انجام می شود . بر اساس مطالعاتی مشخص شده است که میزان رضایت بیماران پس از انجام جراحی پروتز سینه  بسیار بالا است و علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس افراد سبب بهتر شدن روابط زناشویی نیز خواهد شد .در زیر رابطه ی پروتز سینه و شیردهی را شرح خواهیم داد .

پروتز سینه و شیردهی

طرز فکری غلط که در باره ی انجام پروتز سینه شایع شده است این است که اگر افراد در سینه های خود پروتز داشته باشند قادر به شیردهی نخواهند بود .

این موضوع اشتباه است زیرا که باوجود پروتز سینه ، هنوز بافت طبیعی و قدیمی سینه سر جای خود قرار دارد و این به این معناست که هنوز مجرای شیردهی در محل خود باقیست و پروتز چه در زیر عضله و چه در زیر بافت سینه  قرار داشته باشد این موضوع صادق است و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد .

اما در صورتی که برش برای قرار دادن پروتز دور هاله ی سینه ایجاد گردد ممکن است منجر به قطع شدن چند مجرای شیری شود و این موضوع بر روی میزان شیر تولید شده و نحوه ی شیردهی تاثیر گذار است .

هم اکنون بیشتر جراحان پلاستیک به منظور قرار دادن پروتز سینه از برش در ناحیه ی زیر پستان استفاده می کنند که کمتر تهاجمی می باشد و احتمال خیلی کمتری برای آسیب به بافت سینه و توانایی شیر دهی افراد ایجاد می کند .

پاسخ

17 − 11 =

Call Now Button