مزایای لاغری با اولترازد

مزایای لاغری با اولترازد

مزایای لاغری با اولترازد : اولترازد نخستین و تنها دستگاه لیپوساکشن اولتراسونیک ، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران است.

مزایای لاغری با اولترازد شامل موارد زیر است:

1-  دارای سرعت بالا ( سریع ترین دستگاه لاغری جراحی جهان )- بر عکس لیزرلیپولیز که موقع جراحی طولانی بوده و باعث خستگی جراح می شود دستگاه اولترازد با سرعت بالا وشگرفی عمل کرده وباعث خستگی جراح نمی شود.

2-  حجم خروج بالای چربی در کمتر زمان ممکن ( پرقدرت ترین ، با قدرت از بین برنده چربی تا 25 برابر لیزرلیپولیز )

3-   برای بالا کشیدن ( لیفتینگ) و سفتی پوست همزمان با جراحی برای اولین بار در ایران ، این دستگاه تنها دستگاه لیپولیز در ایران است که مجهز به امواج HIFU می باشد که قویترین امواج محرک فیبروبلاستها جهت کلاژن سازی ، لیفتینگ و سفتی پوست می باشد و باعث عدم افتادگی پوست بیمار بعد ازجراحی اولترازد و خروج حجم زیادی از چربی پوست است.

 

مزایای لاغری با اولترازد

 

4-   خلق شکم صاف و زیبا

5-  ایمنی بالا

6-   بدون صدمه به پوست و عضله – عاری از عوارض سوختگی  ناشی از لیزرلیپولیز

7-   قابل اجرا در مطب با بی حسی موضعی

8-   کاربری بسیارراحت و آسان

9-   دستگاه بی همتا در کشور با قابلیت ایجاد نمای شش تکه در عضلات شکم (Six pack )

10-تنها دستگاه جراحی لاغری با توان اجرا در کلیه نقاط بدن : صورت ، غبغب ، بازو ، سینه ، شکم ، پهلو، ران و…

11-امکان استفاده در چند مطب ، کلینیک و بیمارستان به خاطر طراحی و تکنولوژی منحصر به فرد و بی نظیر دستگاه لاغری اولترازد

مزایای لاغری با اولترازد

لازم به ذکر است اگر بیمار بعد از عمل در خوردن غذاهای با کربوهیدارت زیاد افراط کند و رژیم غذایی یا فعالیت بدنی مانند ورزش نداشته باشد ، سلول های چربی جدید در بدن درست خواهد شد.

 به بیمارانی که مسئله آمبولی فکرشان را درگیر می کند باید گفت خطر آمبولی با اولترازد بخاطر سرعت  بالا و در صورتی که عمل زیر سه ساعت و نیم پایان یابد ، به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. اگر سن فرد زیر 55 سال باشد ، قبل و بعد از عمل داروهای ضدانعقاد و جوراب ضد واریس تجویز می شود و مریض

 را باید هر چه سریع تر حرکت بیاندازیم. یعنی با پایین آوردن از تخت خطر آمبولی کاهش پیدا می کند.

خانم ها اگر  قرص برای کیست تخمدان و جلوگیری استفاده می کنند باید دو سه ماه  قبل از عمل  قطع کنند ، زیرا مصرف این قرص ها باعث لخته شدن خون می شود.

چه افرادی واقعا باید با اولترازد لاغر شوند

  • کسانی که خیلی چاق هستند کاندید این عمل نمی باشند ، برای افراد چاق باید از رژیم درمانی یا از جراحی باریاتیک  استفاده شود به  این صورت که معده بیمار اسلیف می شود یا بای پاس روده انجام می شود تا به لاغری برسد.
  • برای افراد چاقی که  خودشان را لاغر کردند ولی در بعضی از نقاط بدنشان چربی های ناخواسته وجود داشته و جذب نمی گردد و یا اشخاصی که پوستشان خاصیت کشسانی خوبی دارد ، به عبارت دیگر بافت های بدنشان خیلی آویزان نیست ، اولترازد می تواند مفید و اثربخش باشد.
  • افرادی که دارای یک نوع تجمع پاتولوژیک در بدن می باشند و آقایانی که سینه های بزرگی از نوع چربی و یا غدد دارا هستد بهترین نوع درمانشان لاغری با اولترازد است که نتیجه فوق العاده ای دارد.
  • افرادی  که تعریق زیادی زیر بغلشان دارند و از زدن بوتاکس و خوردن قرص خسته شده اند ، باایجاد کردن دو سوراخ در زیر بغل با اولترازد لیپوساکشن می توان تعریق زیاد را ریشه کن کرد.
  •  می توان افرادی که لیپوما دارند و یا دارای لیپوم های مختلف در سطح شکم ، پشت و بازوها می باشند را با روش اولترازد چربی هایشان  را بدون جراحی و از روش سوراخ های کوچک ، تخلیه کرد.

پاسخ

18 + 20 =

Call Now Button