دانستنی های اولترازد

دانستنی های اولترازد

قبل از اقدام به هر عملی ( چه درمانی چه زیبایی ) بهتر است مطالب لازم در خصوص جراحی مورد نیاز را به دست آورید. شما می توانید با مشاور گرفتن از پزشک قبل از عمل و یا رفتن به سایت های مختلف اطلاعات لازم را به دست آورید. این امر سبب می شود بیمار در حین عمل و یا پس از عمل احتمالات خطرات را کاهش دهد. در ادامه ی مقاله درباره ی تکنیک اولترازد و دانستنی های اولترازد بیش تر توضیح خواهیم داد.

دانستنی های اولترازد

تکنیک اولترازد چیست ؟

تکنیک اولترازد اولین و تنهاترین دستگاه لیپولیز اولتراسونیک (پیکرتراشی با امواج ماورای صوت نسل سوم) است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران بوده که از مزایای بالایی برخوردار است. در ادامه ی مقاله از مزایای این دستگاه خواهیم گفت.

مزایای لاغری با اولترازد :

  1. ایمنی بالا.
  2. بدون بیهوشی با بی حسی موضعی.
  3. بدون آسیب رسیدن به عضله
  4. بدون عارضه ی سوختگی ناشی از لیزر لیپولیز.
  5. تنها دستگاه پیکرتراشی با قابلیت تمام ناحیه های بدن: صورت، غبغب، بازو، سینه، پهلو، ران، ساق پا، پشت و …
  6. ایجاد شکمی صاف و شش تیکه
  7. سرعت بالا.
  8. در کوتاه ترین زمان بیشترین خروجی را دارا است.
  9. لیفتینگ و سفتی همزمان با جراحی

دلیل های برتری اولتراسونیک های نسل سوم مثل دستگاه اولترازد بر اولتراسونیک های نسل اول چیست؟

اولتراسونیک ها در نسل های اول از امواج ماورای صوت عرضی استفاده می کنند که سبب سوختگی می شود در حالی که اولتراسونیک نسل سوم (نسل جدید) همانند اولترازد از امواج طولی ایمن استفاده می کنند که سبب سوختگی نمی شود و بسیار ایمن است.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اولترازد از امواج ماورای صوتی طولی ایمن برای  رفع سلول چربی استفاده می کند در حالی که اینفراسونیک ها از صوت استفاده نمی کنند و از ضربه مانند دستگاه های لیپوساکشن قدیمی برای کندن چربی استفاده می کنند و همان طور که می دانید ضربه می تواند منجر به آمبولی و مرگ بیمار شود در حالی که اولترازد فقط از امواج طولی ایمن استفاده می کند.

پاسخ

دو × 2 =

Call Now Button