کاربرد بادی جت

کاربرد بادی جت

در این مقاله میخواهیم کاربرد بادی جت را مورد بررسی قرار دهیم به طور کلی بهره گیری از چربی خروجی در بادی جت در موارد مختلفی امکان پذیر است :

کاربرد بادی جت

حجم دادن و بزرگ کردن سینه ها

با دستگاه بادی جت ، نیازی به ایمپلنت نمی باشد و با بهره گیری از چربی  خروجی از بدن فرد متقاضی  می توان به راحتی به حجم سینه ها افزود . این تکنیک شیوه ای طبیعی و مناسب مخصوصاً برای بانوانی می باشد  که مایلند سینه هایشان ظاهری طبیعی داشته باشد . با این روش بدون احتیاج به استفاده از تزریق مواد غیر طبیعی ، و بااستفاده از چربی سایر اندام های بدنتان می توانید به نتیجه دلخواهتان دست یابید .

جوانسازی دست و صورت

بافت چربی زیر پوست ، بیشتر از هر چیزدیگری به صورت و دستان ظاهری زیبا و جوان می بخشد . در زمانی که سن بالا می رود ، الاستیسیته و استحکام پوست کاهش یافته و به مرور زمان از بین می رود و تولید کلاژن کاهش می یابد و چربی طبیعی موجود در زیر پوست کم می شود ، وقتی سن افراد بلا می رود حجم چربی کاسته می شود ، با تزریق چربی اضافه به کمک دستگاه بادی جت موجب جوانسازی مجدد پوست در افراد مسن و همین طور کم شدن چین و چروک می گردد . نتیجتاً به وسیله این روش ، پوست صورت و روی دستانتان جوان تر به نظر خمی آید .

لیفت صورت با آب

Aqua Lift روشی خاص برای لیفت صورت است که موجب می شود تا غبغب سفت تر شود . در این تکنیک کبودی و ورم ناشی از جراحی به میزان قابل توجهی کم تر است .

سایر کاربرد ها  :

همچنین افرادی که از نظر فیزیکی زیبا هستند و وزن شان متناسب است ، گاهی مواقع مسئله رسوب چربی کوچکی  که سرسخت می باشند مواجه هستند که درمقابل رژیم غذایی وحتی ورزش ، مقاومت دارند . بادی جت (Body – jet)   با برطرف کردن اجتماع چربی های مقاوم به کمک رژیم غذایی و ورزش می آید.

با استفاده از body -jet و  قدرت خیلی دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نا سالم چربی به شیوه های  معمولی و طبیعی به آهستگی از بافت زیر پوست خارج شده و برای همیشه حذف می گردد.

پاسخ

چهارده − نه =

Call Now Button