کاربرد اولتراسونیک در پیکرتراشی

کاربرد اولتراسونیک در پیکرتراشی

اولتراسونیک تکنیکی است که بدون عمل جراحی و با سرعتی بالا برای از بین بردن چربی های موضعی و لاغری انجام می شود . در تکنیک اولتراسونیک به کمک امواج ماورای صوت می توان سلول های چربی که در قسمت زیرین پوست قرار دارند از بین برد . در ادامه مطالب به کاربرد اولتراسونیک در پیکرتراشی بیشتر اشاره خواهیم کرد .

کاربرد اولتراسونیک در پیکرتراشی

مزایای استفاده از تکنیک اولتراسونیک

  • کم شدن علامت های کشش
  • در آناتومی بدن تغییراتی به وجود می آید .
  • روش اولتراسونیک بدون درد بوده و نیازی به بی هوشی وجود ندارد .
  • نیازی به استراحت و جراحی نیست .
  • برای انواع پوست ها مناسب می باشد .

تفاوت های بین اولتراسونیک و لیپوساکشن چیست ؟

بزرگ ترین فرقی که میان اولتراسونیک و لیپوساکشن وجود دارد در حذف و از بین بردن چربی ها می باشد . اولتراسونیک کویتیشن تکنیکی است که بدون جراحی و خون ریزی و انجام می شود . برای از بین بردن چربی ها در اولتراسونیک از گرما استفاده می شود و برای نواحی بزرگ مناسب می باشد در حالی که لیپوساکشن برای نواحی کوچک مناسب است .

نتیجه درمان های اولتراسونیک را چه موقع می توان دید ؟

در تکنیک اولتراسونیک کمترین ورم به وجود می آید و می توان به سرعت نتیجه مطلوب را دید ، ولی اگر افرادی ورم دارند برای دیدن نتیجه ی نهایی باید 1 تا 3 ماه صبر کنند  .

مزایا و کاربرد اولتراسونیک در پیکر تراشی :

از دیگر مزایای اولتراسونیک برای از بین بردن چربی ها این است که به صورت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بی هوشی و عمل جراحی نمی باشد . در این روش برای برطرف کردن چربی ها از امواج ماورای صوت استفاده می شود و به همین علت عوارضی که دیگر جراحی ها دارند را دارا نمی باشد .

پاسخ

17 − 7 =

Call Now Button