پیکرتراشی با لیپوست

پیکرتراشی با لیپوست جدیدترین روش تخلیه چربی های موضعی به صورت همگن و یکنواخت است. لیپوست تمامی مزایای بادی جت را دارد با این تفاوت که قدرت بیشتری از آن دستگاه را پیدا کرده است. این روش با استفاده از تکنیکی  به نام T.L.A در تزریق و پس از آن با بهره گیری از تکنیک وایبریشن و به کمک مکش میکروسکوپی با حرکات رفت و برگشت در خط مستقیم عمل می کند. در نتیجه این تکنیک منجر به تخلیه چربی به صورت همگن و یکنواخت می گردد. از ویژگی دیگر این دستگاه اتصال آن به لیپوکالکتور است که امکان جدا نمودن سلول چربی زنده را برای تزریق مجدد به پزشک متخصص می دهد.

 

پیکرتراشی با لیپوست

 

مزایای پیکرتراشی با لیپوست از نظر بهترین جراح عمومی تهران :

  • در این روش چربی به صورت سالم تخلیه شده و از چربی بدست آمده می توان برای حجیم نمودن قسمت های دیگر بدن استفاده نمود.
  • محلول تاموسنت در تمامی نواحی مورد نظر یکنواخت و سریع پخش می کند.
  • از Infiltration جهت تزریق یکنواخت محل تاموسنت بهره می گیرد.
  • پیکرتراشی با لیپوست نیازی به بیهوشی ندارد.
  • درد و عوارض احتمالی پس از این روش کاهش پیدا می کند.
  • به دستگاه های جانبی مثل کمپرسور هوا، پمپ تزریق و ساکشن نیازی نیست.
  • در این روش تنظیم دمای محلول با دمای بدن بیمار وجود دارد.
  • چربی را به صورت یکنواخت تخلیه می نماید.
  • دستگاه به صورت الکتریکی و بدون صدا کار می کند.
  • امکان تزریق کردن چربی های حاصل شده توسط Lipocollector بدون نیاز به شستشو و سانتریفیوژ وجود دارد.
  • روش پیکرتراشی با لیپوست در تهران یا سایر شهر های ایران آسان بوده و از کارایی بسیاری برخودار می باشد.
  • این دستگاه کلیه مجوزهای رسمی و استانداردهای معتبر بین المللی را از وزارت بهداشت کسب کرده است.

 

 

تفاوت لیپوست و لیپوساکشن:

در لیپوساکشن به دلیل این که با لیزر چربی ها حذف می شود، امکان استفاده مجدد از چربی وجود ندارد. ولی در پیکرتراشی با لیپوست به این علت که چربی ها با وارد نمودن فشار خارج می گردند، قابل استفاده است.

تفاوت لیپوست و لیپوماتیک:

ممکن است برخی از افراد متوجه تفاوت های لیپوست و لیپوماتیک نبوده و این دو را مشابه یکدیگر در نظر بگیرند ؛ اما اینطور نیست . در این بخش می خواهیم شما را با مهم ترین مواردی که تفاوت این دو پروسه زیبایی را تعیین می کنند آشنا سازیم که شامل :

  1. می توان گفت از اولین تفاوت های این دو پروسه این است دستگاه لیپوست از نظر عملکردی و کارایی ، بسیار جدیدتر بوده و به دلیل ساخته شدن با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ، امتحان خود را در رساندن بیمار به نتیجه دلخواه پس داده است .
  2. روش لیپوست برای حذف چربی از بدن فرد ، قدرت بیشتری داشته و با استفاده از آن فرد از حجم زیاد چربی در بدن رهایی می یابد ، این درحالی است که در روش لیپوماتیک چربی کمتری از بدن بیمار استخراج می شود .
  3. افراد با انجام لیپوست می توانند با کمترین عوارض به نتیجه دلخواه خود دست یابند ؛ زیرا شدت کبودی ، التهاب و تورم در این روش کم تر از سایر روش ها است . تجربه نشان داده است که عوارض لیپوماتیک کمتر از لیپوساکشن و عوارض لیپوست کمتر از دو روش قبلی است .
  4. لازم به ذکر است که پس از جراحی با روش لیپوست ، پوست سفت تر از تکنیک های دیگر شده و لیفت پوست نیز بهتر انجام خواهد شد .
  5. در انتها باید بدانید که دستگاه لیپوست بدون ایجاد صدا ، چربی های بدن شما را از بین برده و در تنظیم دمای بدن نیز تاثیر گذار است . در نتیجه اگر قصد انجام این پروسه زیبایی دارید هرچه سریع تر دست به اقدام زده تا با کمترین عوارض بیشترین نتیجه را از جراحی به دست بیاورید .

 

پیکرتراشی با لیپوست

 

لیپوست شکم و پهلو

در پیکرتراشی با لیپوست پهلو و شکم از تکنیک T.L.A در هنگام تزریق و لرزش ، در خصوص حرکات رفت و برگشت میکروسکوپی ، برای تخلیه چربی نواحی شکم و پهلوها استفاده می ‌شود. از مزایای استفاده از پیکرتراشی به واسطه لیپوست این است که چربی ‌ها به صورت یکنواخت از این قسمت ها برداشته می شود تا از گوله شدن آن ها در این مناطق جلوگیری شود. قدرت حذف چربی در این متد به اندازه ای بالاست که طی یک جلسه نیز می‌ توان به حذف چربی ها پرداخت. همچنین باید گفت که لیپوست پهلو و شکم متدی غیرتهاجمی و کاملا ایمن است که در آن نیازی به برش ناحیه شکم نمی باشد و چربی ها تنها به شکل موضعی و با ایجاد سوراخ‌ میلیمتری از شکم و یا سایر قسمت های بدن خارج می‌ شود ، طوری که می توان آن را به سایر نواحی بدن نیز تزریق کرد. استفاده از روش‌ مورد نظر در جهت رفع چربی ها به نظر پزشک بستگی دارد که پس از معاینه متقاضی ، بر اساس نوع پوست و میزان چربی انتخاب می‌ شود. دستگاه لیپوست علاوه بر ناحیه شکم ، چربی های اضافه قسمت های دیگر بدن را که از حد نرمال بیشتر است ، حذف می کند. استفاده از دستگاه لیپوست برای رفع چربی های ناحیه شکم و پهلو ، همراه با عوارض طبیعی و زودگذر است که اغلب با تورم و کبودی اندک طی چند روز رفع می‌ شوند.

شرایط بیهوشی در لیپوست لاغری

در پیکرتراشی با لیپوست به بیهوشی نیازی نیست و تنها توسط بی حسی موضعی در نقاط خاص بدن که از قبل تعیین می ‌شود می ‌توان چربی زدایی انجام داد. در صورتی که جزء آن دسته از اشخاصی هستید که استرس دارید ، با تجویز پزشک قرص آرامبخش نیز استفاده می شود.

هزینه لاغری با لیپوست در تهران

قیمت پیکرتراشی با لیپوست بستگی به هزینه بیمارستان، پرسنل بیمارستان ، جراح عمومی ، میزان چربی تخلیه شده از بدن، وسعت ناحیه تحت درمان، دستمزد جراح و غیره دارد. در صورتی که این فرایند توسط بهترین جراح عمومی در تهران انجام شود به طور قطع از هزینه بسیار زیادی برخوردار می باشد. البته لازم به ذکر است که برخی از پزشکان که در این زمینه تخصص ، مهارت و تجربه بسیار زیادی دارند هزینه های کمی را از متقاضیان خود دریافت می کنند. از همین رو نباید هزینه ها را در اولویت انتخاب پزشک خود قرار دهید.

 

لیپوست با پیکرتراشی

پاسخ

چهار × 1 =

Call Now Button