نحوه ی جراحی اولترازد

نحوه ی جراحی اولترازد

مطالب این مقاله در خصوص نحوه ی جراحی اولترازد نوشته شده است. بدین ترتیب اگر برای رسیدن به تناسب اندام به دنبال راه حلی می گردید ،این مقاله را به طور کامل و با دقت مطالعه کنید. نکات گفته شده در این مقاله می تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی را برای تناسب اندام خود بگیرید. با ما باشید با نکات مهم درمورد دستگاه اولترازد.

نحوه ی جراحی اولترازد

مقدمه :

چاقی و اضافه وزن امروزه به عنوان یکی از معضل های مهم به خصوص در کشور ما شناخته شده است.

عوامل هایی که دست به دست هم داده اند تا این عارضه در کشور شیوع پیدا کند، می توان پر خوری، خوردن غذا های چرب ، فست فود و مهم تر از تغییر سبک زندگی به همراه کم تحرکی باشد.

این عامل ها سبب می شود چربی ها در بدن فرد انباشته و در نتیجه ایجاد بیماری هایی همچون، بیماری های قلبی ، بیماری های تنفسی ، عضلاتی ، دیابت ها از نوع های مختلف شود.

با ایجاد شده این بیماری ها به همراه وزن بالا افراد را دچار نگرانی کرده است و همین سبب شده است تا افراد بدنبال راه حل مناسب برای خلاصی از شر چربی ها باشند.

برای کم کردن و از بین بردن چربی های اضافی را های متنوعی وجود دارد که در میان این راه ها ، استفاده از روش های پیکرتراشی ( دستگاه اولترازد ) به عنوان کم عارضه ترین، کوتاه ترین و مناسب ترین را ه ها شناخته شده است. ورزش کردن و همچنین رژیم های غذایی جزو راه حل های کم عارضه برای رسیدن به تناسب اندام هستند، ولیکن به دلیل زمان بر بودن و همچنین سخت بودن این روش ها، افراد با وزن بالا و همچنین چربی زیاد نمی تواند این روش را تا پایان کا ادامه دهند و بیشتر افراد در وسط راه کم جا می زنند. ( نحوه ی جراحی اولترازد )

نحوه ی جراحی اولترازد :

دستگاه اولترازد برای لاغری از یک امواج HIFU یا همان امواج اولتراسوند با تمرکز و تراکم بالا پیروی می کند و به واسطه ی این امواج سبب تحریک پر قدرت فیبروبلاستها می شود و در اولین جلسه جراحی ،کلاژن سازی و لیفتینگ پر قدرت پوستی شروع می شود که ننتیجه ی استفاده از این دستگاه لیفتینگ پوست در یک زمان با عمل جراحی لاغری و کاهش سایز بیمار می باشد.  ( نحوه ی جراحی اولترازد )

پاسخ

چهار × یک =

Call Now Button