لاغری به روش اولترازد

لاغری به روش اولترازد

در جامعه امروز ، تناسب اندام و لاغری اهمیت ویژه ای دارد و تناسب اندام فرد باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود ، همچنین لاغری با ورزش به دلیل اینکه نیاز به تلاش زیادی دارد مورد پسند برخی از افراد نیست ، از این رو خیلی از افراد به پیکرتراشی و روش های تخلیه چربی علاقه  دارند ، لاغری به روش اولترازد از انواع روش های لاغری است که در حال حاضر افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

دستگاه لاغری اولترازد ، امروزه جزو پیشرفته ترین و جدید ترین نوع دستگاه های لاغری می باشد.

 

لاغری به روش اولترازد

 

مزایای لاغری به روش اولترازد

بعد از تخلیه چربی ها نیازی به بستری شدن نیست و شخص بلافاصله مرخص می شود.

زمان تخلیه چربی ها بستگی به میزان چربی دارد ولی معمولا بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد.

دستگاه اولترازد با قابلیت و توانایی بالایی که دارد می تواند چربی های سطحی را به راحتی از بین ببرد و در از بین بردن چربی های عمقی نیز از آن استفاده می شود و نتیجه خوبی نیز دارد.

اولترازد با نابود کردن لایه های چربی ، راه بازگشتی برای چربی ها نمی گذارد و به همین علت است که در بین روش های موضعی برای لاغری دارای محبوبیت فراوانی می باشد.

تاثیرگذاری فوق العاده ، روشی بدون جراحی ، بدون درد و احساس نارضایتی در طول جلسات

نداشتن دوره بهبودی سخت ، امکان استفاده برای لاغری تمام اجزای بدن ، سرعت بالا برای نابود کردن چربی ، لیفت بدن و سفت شدن پوست هنگام تخلیه چربی و ایمن بودن از دیگر مزایای لاغری با اولترازد می باشد.

اولترازد تنها دستگاهی است که توان ایجاد ظاهر شش تکه را برای عضلات شکم دارد.

در مواقعی که تخلیه چربی برای یک ناحیه کوچک باشد و بیمار تحمل خوبی داشته باشد نیازی به بیهوشی نیست و استفاده از بی حس کننده برای ناحیه کفایت می کند ولی اگر قرار باشد میزان چربی بیشتری در نواحی بزرگ تخلیه شود بهتر است بیمار بیهوش شود.

پس از عمل بیمار می تواند بلافاصله فعالیت های ورزشی سبک را انجام دهد و بعد از گذشت یک ماه می تواند تمرینات شدید تر و قدرتی را شروع کند.

هزینه لاغری به روش اولترازد

هزینه لاغری با دستگاه اولترازد با توجه به تعداد نواحی مورد نظر و حجم چربی هایی که باید از بین بروند ، بستگی دارد و بعد از معاینه توسط جراح هزینه لاغری با اولترازد به شما گفته می شود.

پاسخ

یک × 5 =

Call Now Button