روش بزرگ کردن سینه

روش بزرگ کردن سینه

یکی از شایع ترین عمل های پلاستیک در بین مردم روش بزرگ کردن سینه است. بزرگ کردن سینه را می توان با پروتز های مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها انجام داد. بزرگ کردن سینه جزو شایع ترین عمل های جراحی زیبایی است. در جراحی پروتز سینه، پروتز های مصنوعی برای افزایش دادن به اندازه و بهبود بخشیدن به شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روش بزرگ کردن سینه

یکی دیگر از روش بزرگ کردن سینه استفاده از داروهای هورمونی ،تزریق ژل است که به دلیل عوارض زیادی که ایجاد می کند روش مناسبی نیستند.

جدیدترین روش تزریق چربی به داخل سینه ها است در این روش چربی گرفته شده از بدن به ناحیه پشت سینه و زیر پوست تزریق می شود .

اکثر جراحان پروتز را بهترین روش برای بزرگ کردن سینه می دانند.

روش بزرگ کردن سینه ( پروتز سینه ) :

پروتز یک کیسه به شکل گرد یا قطره اشکی(آناتومیک) است که جنس آن سلیکونی است و درون آن با ژل سلیکونی خاصی پر شده است برخی از پروتز ها درون آن ها خالی است که بعداً حین عمل آنها را با آب نمک (نرمال سالین ) پر میکنند و این نوع کمتر استفاده میشود.

امروزه پروتز های ژلی رایج ترین پروتزهای به حساب می آید که بیشتر جراحان از پان استفاده می کنند. پوشش آن ها به گونه ایی طراحی شده اند که “پارگی جدار” و انتشار مقادیر بسیار کم ژل سیلیکونی (ژل پر کننده) را به حداقل می رسانند. به خاطر نرم بودن ژل سیلیکونی این نوع بیش از انواع پروتزها همان احساس سینه طبیعی را ایجاد می کند.

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه تزریق چربی است، چربی گرفته شده بعد از پالایش به تنهایی یا بعد از ترکیب با پلاکت غلیظ شده در سینه تزریق میشود .

پاسخ

چهار − 3 =

Call Now Button