دانستنی های پیکرتراشی

دانستنی های پیکرتراشی

قبل از اقدام به هر عملی برای گرفتن نتیجه ی مطلوب بهتر است اطلاعات لازم در خصوص عمل مورد نیاز خود را به دست آورید تا در پایان عمل و یا حین عمل دچار آسیب ها و عارضه های احتمالی نشوید. شما می توانید با خواندن مطالب در سایت های معتبر و یا رفتن به مشاور قبل از عمل اطلاعات لازم را به دست آورید. شما با خواندن این مقاله اطلاعات لازم دانستنی های پیکرتراشی را به دست می آورید.

 

دانستنی های پیکرتراشی

امروزه بیش تر افراد به دلیل کم تحرکی و خوردن غذاهای چرب و فست فود دچار چاقی موضعی شده اند که به دنبال این عارضه افراد به سمت جراحی های پیکرتراشی کشیده شده اند.

دانستنی های پیکرتراشی :

تکنیک پیکرتراشی چیست ؟ دستگاه پیکر تراشی به مجموعه ای از روش های تهاجمی و غیر تهاجمی گفته می شود که به وسیله ی  آن ها می توان ناحیه های متعدد بدن را به فرم دلخواه درآورد و تناسب و زیبایی را به اندام  فرد هدیه نمود . به همین جهت است که کلمه پیکر تراشی در علم پزشکی و هنر یکسان بوده و در هردو جا اشاره به فرم دهی و شکل دهی به اندام کرده اند.

چگونگی انجام پیکرتراشی :

باور نادرستی که بسیاری از افراد دارند این است که تصور می کنند پیکرتراشی تنها به وسیله ی یک دستگاه خواص انجام می شود در حالی که اینگونه نیست و افراد بنا بر شکل ظاهری اندام خود برای رسیدن به اندام ایده آل و تناسب اندام احتیاج به تغییرات خاصی دارند و در این بین با استفاده از پیکرتراشی ممکن است نیاز به استفاده از تکنیک های مختلف دیگری نیز داشته باشد. در ادامه ی مقاله به شما خواهیم گفت چه تکنیک هایی برای کاهش وزن وجود دارد .

روش های مختلف پیکرتراشی :

  1. جراحی پلاستیک سینه ( مامو پلاستی ، لیفت سینه ، ایمپلنت سینه )
  2. جراحی پلاستیک شکم
  3. جراحی پلاستیک ران و بازو

روش های پیکرتراشی بدون نیاز به جراحی :

  • تکنیک لیپوساکشن
  • تکنیک لیپولیزر
  • تکنیک لیپوماتیک

پاسخ

پنج + 3 =

Call Now Button