زایمان پس از لیپوماتیک

زایمان پس از لیپوماتیک

از نگرانی هایی که برای بانوان در اقدام به لیپوماتیک پیش می آید ، بارداری و زایمان پس از لیپوماتیک است .  تکنیک لیپوماتیک ، تنها چربی های  زیر پوست را تخلیه می کند و هیچ گونه مشکلی را برای ناحیه  درونی شکم و احشا ایجاد نمی کند . خانم هایی که قصد دارند تا بعد از جراحی لیپوماتیک اقدام به بارداری نمایند ، با گذشت شش ماه از زمان انجام لیپوماتیک می توانند با خیالی آسوده باردار شوند .

زایمان پس از لیپوماتیک

در حال حاضر مشکل چاقی و اضافی وزن در کل دنیا مسئله ساز شده است . همچنین کسانی هستند که حتی  با انجام ورزش و رژیم های سخت  غذایی موفق نشدند تا چربی های جمع شده در بعضی از نواحی بدن شان را از بین برند . لذا توصیه می گردد تا افرادی که امکان انجام لیپوماتیک را دارند برای رهایی از این چربی ها از روش لیپوماتیک استفاده کنند .

 تکنیک لیپوماتیک برای رفع چربی های اضافی بدن به کار می رود و به کمک آن می توان چربی های قسمت های مختلف بدن را تخلیه نمود ، در ذیل آورده ایم :

  • ران
  • شکم
  • پشت
  • پهلو
  • بازو ها
  • کمر
  • باسن
  • پشت

شرایط لازم برای اقدام به لیپوماتیک :

در این بین افرادی هستند که از بالا رفتن سایز شان خیلی ناراضی هستند ، و این در شرایطی است  که وزن اضافی شان زیاد نیست . این افراد که فقط دربعضی از اندام هایشان چربی جمع شده است ، به کمک لیپوماتیک قادر خواهند بود تا به محض انجام عمل جراحی تاثیرات شگفت آور آن را ببینند . انجام لیپوماتیک  محدودیت سنی ندارد و از سن بلوغ تا سنین بالا امکان پذیر است اما باید طبق نظر پزشک و با تایید صحت سلامت جسم بیمار صورت گیرد .

در ضمن به افرادی که دچار بیماری چاقی مرضی هستند و اضافه وزن شان خیلی زیاد است ، توصیه می شود تا بجای بهره گیری از لیپوماتیک از جراحی استفاده نمایند چرا که انجام جراحی برای شان بیشتر مثمر ثمر خواهد بود .

One thought on “زایمان پس از لیپوماتیک

  1. escape roomy lista - جولای 5, 2024 در 6:15 ب.ظ

    hello there and thank you for your info – I have definitely picked up something new from right here.
    I did however expertise some technical points using this website, as I experienced to reload the website a lot of times previous to I could get it
    to load correctly. I had been wondering if your hosting
    is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with
    Adwords. Well I’m adding this RSS to my e-mail
    and could look out for much more of your respective interesting content.
    Ensure that you update this again soon.. Najlepsze escape roomy

    پاسخ

پاسخ

هفده − 12 =

Call Now Button