رابطه شیردهی با پروتز سینه

رابطه شیردهی با پروتز سینه

بهبود شکل و تناسب اندام با استفاده از روش های مختلف جراحی پلاستیک ، موجب افزایش اعتماد به نفس افراد می شود و به علاوه موجب تغییر نگرش افراد نیز خواهد شد . سالانه افراد زیادی در سراسر جهان ، اقدام به انجام جراحی پروتز سینه می کنند و در واقع می توان گفت جراحی پروتز سینه شایع ترین عمل جراح زیبایی است که بر روی پستان ها انجام می شود . طبق انجام تحقیقاتی مشخص شده است که پس از انجام جراحی پروتز سینه میزان  رضایت بیماران بسیار بالا است و در کنار افزایش اعتماد به نفس افراد بر روابط زناشویی آن ها نیز تاثیرات مثبتی می گذارد . در ذیل رابطه شیردهی با پروتز سینه را شرح می دهیم .

رابطه شیردهی با پروتز سینه

تصور اشتباهی که در رابطه با انجام جراحی پروتز سینه شایع شده می باشد این است که اگر افراد در سینه های خود پروتز داشته باشند قادر به شیردهی نخواهند بود .

این مسئله به اشتباه باب شده است  زیرا باوجود پروتز سینه نیز ، هنوز بافت طبیعی و قدیمی سینه سر جای خود قرار دارند و این به این معناست که هنوز مجرای شیردهی در جای خود باقیست و پروتز چه در زیر عضله و چه در زیر بافت سینه  قرار داشته باشد این موضوع صادق است و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد .

اما در صورتی که برش برای قرار دادن پروتز دور هاله ی سینه ایجاد گردد ممکن است منجر به قطع شدن چند مجرای شیری شود و این موضوع بر روی میزان شیر تولید شده و نحوه ی شیردهی تاثیر گذار است .

هم اکنون بیشتر جراحان پلاستیک به منظور قرار دادن پروتز سینه از برش در ناحیه ی زیر پستان استفاده می کنند که کمتر تهاجمی می باشد و احتمال خیلی کمتری برای آسیب به بافت سینه و توانایی شیر دهی افراد ایجاد می کند .

پاسخ

11 − سه =

Call Now Button