جدیدترین دستگاه لاغری

جدیدترین دستگاه لاغری

در ابتدا قبل از این که بخواهیم مقاله را با عنوان جدیدترین دستگاه لاغری شروع کنیم بهتر است نکته ایی را بدانید.

جدیدترین دستگاه لاغری

مقدمه :

آگاهی داشتن درباره ی عملی که می خواهید انجام دهید می تواند به شما کمک کند که در حین عمل و یا پس از عمل دچار عارضه های احتمالی نشوید و یا این آسیب های را به حداقل کاهش دهید. بیمار می تواند با یک جلسه مشاور اطلاعات لازم از قبیل اقدامات قبل از عمل و یا مراقب های پس از عمل را به دست آورد و با رعایت به این نکات شاهد بهترین نتیجه باشد. همچنین افراد می توانند در سایت های معتبر مطالبی در خصوص جراحی مورد نظرشان به دست آورند. در ادامه ی مقاله می پردازیم به بحث درباره ی جدیدترین دستگاه لاغری .

جدیدترین دستگاه لاغری :

امروزه با تغییر سبک زندگی و خوردن غذاهای چرب و فست فود و همچنین کم تحرکی، بسیاری از افراد دچار چاقی های موضعی و اضافه وزن شده اند که به دنبال
آن نیز دچار بسیاری از بیماری ها مانند، دیابت، تنگی نفس، گرفتگی رگ های قلب ، مشکلات ریوی شده اند. به همین جهت افراد برای کم کردن وزن خود و رسیدن به تناسب اندام  به دنبال راه های از بین بردن چربی هستند تا از شر آن ها خلاص شود. برخی از افراد با روش هایی همچون رژیم های غذایی و یا ورزش کردن توانسته اند به وزن دلخواه خود برسند و برخی دیگر به دلیل زمان بردن و سخت بودن این دو روش ترجیح می دهند از دستگاه ها پیکرتراشی استفاده کنند.

دستگاه لیپولیز اولتراسونیک :

اولین وتنها ترین دستگاهی که دارای مجوز رسمی از سازمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ایران بوده دستگاه لیپولیز اولتراسونیک است.

نکاتی درباره ی دستگاه لیپوماتیک لیپوسیت :

نسل جدید لیپوماتیک لیپوسیت نام دارد. در مطالب پایین چگونگی این دستگاه را شرح داده ایم.

ليپوست چسيت؟
ليپوست نسل جديد دستگاه هاي ليپوماتيك است و تمامي مزاياي باديجت را دارد با اين تفاوت كه قدرت بيشتري از دستگاه باديجت پيدا كرده است و براي بيماراني كه حجم چربي بيشتري دارند مناسب تر است.مزايا:
١.همانند بادي جت كاملا بي خطر بوده و هيچگونه عوارضي را براي زيبا جو همراه ندارد.
٢.كمترين ميزان درد و تورم در اين روش وحود دارد.
٣.مانند باديجت چربي استخراج شده در اين روش كاملا زنده و با كيفيت است.

پاسخ

8 − 5 =

Call Now Button