نکاتی درباره ی اولترازد

نکاتی درباره ی اولترازد

در ابتدا قبل از این که بپردازیم به بحث راجع به نکاتی درباره ی اولترازد ، توضیح مختصری درباره ی لاغری با دستگاه اولترازد برایتان داده ایم .

نکاتی درباره ی اولترازد

لاغری با اولترازد :

اولین و تنها ترین دستگاه پیکرتراشی که دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزشی است ، دستگاه لیپولیز نام دارد که با امواج ماورای صوت نسل سوم صورت می گیرد . این دستگاه از مزایای بالایی برخوردار است که در ادامه ی مطلب به طور مختصر برایتان شرح داده شده است .

مزایای لاغری با دستگاه اوترازد :

سرعت بالا : سرعت بالای دستگاه اولترازد باعث می شود تا جراحان احساس خستگی در حین عمل را نداشته باشند .

در کم ترین زمان ، بالاترین حجم خروجی را دارد : به دلیل قدرت بالایی که این دستگاه دارد ، می تواند چربی را تا 25 برابر لیزر لیپولیز ازبین ببرد .

سفت کردن و لیفت هم زمان با یک جراحی :  برای اولین بار در ایران  ، این دستگاه تنها دستگاهی است که در ایران مجهز به امواج HIFU  می باشد که پرقدر‌ت ترین امواج محرک فیبروبلاست‌ها جهت کلاژن سازی ، لیفتینگ و سفتی پوست ​است و سبب می‌ شود پس از جراحی و خروج حجم زیادی از چربی پوست بیمار دچار افتادگی نگردد.

نکاتی درباره ی اولترازد :

قبل از جراحی برای اطمینان بیش تر باید از نظر سابقه های بیماری ، از جمله :

  •  دیابت کنترل نشده
  •  فشارخون
  •  بیماری قلبی – عروقی
  • جراحی های قبلی خصوصاً در قسمت های مدنظر
  • بیماری های مزمن مثل سرطان ، لوپوس ، ام اس ، ضعف سیستم ایمنی
  • مورد معاینه قرار بگیرید ، و همچنین برای کاهش مشکلات احتمالی در حین عمل ، دادن آزمایشات کم خونی ، عمل کرد کبد و کلیه ، تست بارداری در بانوان ، و … الزامی می باشد .
  • توجه داشته باشید 8 ساعت قبل از عمل از خوردن و نوشیدن هر مواد غذایی خودداری کنید ، به دلیل رقیق شدن خون ، دو روز قبل از عمل داروهایی نظیر آسپرین مصرف نشود ، 48 ساعت قبل و همچنین 2 ماه بد از جراحی مصرف دخانیات ممنوع است .

پاسخ

سه + 13 =

Call Now Button