کاربرد اولترازد در پیکرتراشی

کاربرد اولترازد در پیکرتراشی :

اولین و تنها ترین دستگاه ی که دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان ، آموزشی ، (پیکر تراشی به همراه امواج ماورای صوت نسل سوم ) بوده ،دستگاه لیپولیز اولتراسونیک نام دارد که در مطالب زیر از کاربرد اولترازد در پیکرتراشی  برای شما خواهیم گفت :

کاربرد اولترازد در پیکرتراشی

از کاربرد اولترازد در پیکرتراشی ، لاغری اولترازد است که از مزایای آن :

سرعت بالا : بر خلاف دستگاه لیپولیز که زمان عمل آن طولانی بوده و باعث خستگی جراحان می گردد ، دستگاه اولترازد چنین نبوده ، و از سرعت بالایی برخوردار است که باعث خستگی پزشکان نمی شود .

در کم ترین زمان بیش ترین حجم خروجی چربی را داشته : این دستگاه به عنوان پر قدرت ترین دستگاه شناخته شده است ، که با قدرتی که دارد ، خروجی چربی آن در برابر لیپولیز 25 برابر بیش تر بوده است .

سفت شدن پوست و لیفت کردن آن هم زمان با جراحی : این دستگاه مجهز به امواج HIFU  می باشد که به عنوان اولین دستگاه پر قدرت ایران شناخته شده است .

این دستگاه دارای ایمنی بالایی بوده است .

شکمی صاف و زیبا .

از بهترین کاربرد اولترازد در پیکرتراشی می توان به آسیب نرسیدن پوست عضله (بدون عوارض سوختگی ناشی از لیزرلیپولیز ) اشاره کنیم .

دستگاه اولترازد این قابلیت را به ما می دهد که ، عملی بدون بی حسی موضعی در مطب داشته باشیم .

قابلیت شش تکه کردن عضلات شکم ( six pack ) تنها با این دستگاه قابل مشاهده است .

اولین دستگاه لاغری به روش پیکر تراشی با قابلیت اجرا در بیشتر نقاط بدن : بازو ، پشت ، ساق پا ، شکم ، سینه ، غبغب ، صورت ….

به دلیل طراحی و تکنولوژی منحصر و عالی این دستگاه می توان از آن در چند مطب : کلنیک و بیمارستان استفاده کرد .

در حال حاضر پیش رفته ترین و جدید ترین دستگاه پیکرتراشی ، تناسب اندام و لاغری ، دستگاه اولترازد بوده که قادر است در یک روز شما را به اندام ایده آل خود برساند . از دیگر مزایای اولترازد مرخص کردن فرد بلافاصله بعد از جراحی است .

 

پاسخ

16 + دو =

Call Now Button