لاغری با دستگاه لیپولیز

لاغری با دستگاه لیپولیز

امروزه افراد به دلیل تحرک نداشتن و مصرف غذاهای چرب و فست فود دچار مشکل چاقی شده اند که برای برطرف کردن آن و رسیدن به اندام ایده آل به دنبال روشی کم عارضه و سریع می گردند. با پیشرفت کردن علم و به وجود آمدن دستگاه های مختلف و تکنیک ها متعدد دیگر نگران اضافه وزن خود نباشید. در ادامه ی مقاله یکی از راه ها و دستگاه های پیکرتراشی را به شما معرفی خواهیم کرد. لاغری با دستگاه لیپولیز .

لاغری با دستگاه لیپولیز

برای رسیدن به تناسب اندام راه های زیادی به وجود آمده است که یکی از آن ها استفاده از دستگاه لیپولیز است. در مطالب پایین لیپولیز را به طور کامل توضیح داده ایم.

لاغری با دستگاه لیپولیز چیست ؟

امروزه دستگاه لیپولیز به عنوان یک روش کم تهاجمی شناخته شده است که با تخریب کردن سلول ها و بر اثر گرما چربی ها را از بین برده و پوست را سفت می کند.

 لیپولیز دستگاهی است که به وسیله ی داخل شدن فیبر نوری لیزری و با تابش اشعه ی لیزر چربی ها را به صورت مایع در می آورد و در پایان این چربی ها را از بدن تخلیه و با جذب می کند  دستگاه لیپولیز در 31 اکتبر 2006 در سازمان غذا و دارویی کشور آمریکا به تایید رسیده است .

افرادی که لاغری با دستگاه لیپولیز را انتخاب می کنند باید این نکته را بدانند که برای به کارگیری از لیپولیز ضخامت حجم چربی آن ها باید بین 1 تا 6 سانتی متر باشد و در صورت که حجم ضخامت چربی آن ها کم یا زیاد تر از مقدار ذکر شده باشد نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند و همچنین باید بدانند پوست آن ها نباید دچار افتادگی شدید و وسیع باشد، در صورت افتادگی شدید علاوه بر استفاده از دستگاه لیپولیز باید از تکنیک ابدومینوپلاستی برای حذف پوست اضافه استفاده کنند.

به خاطر داشته باشید شما با داشتن جداره ی شکم شل نمی توانید به تنهایی با دستگاه لیپولیز به اندام دلخواه خود برسید و باید پس از به کارگیری از لیپولیز از تکنیک ابدومینوپلاستی نیز استفاده کنید.

لاغری با دستگاه لیپولیز یک روش کم خطر و کم عارضه برای رسیدن به تناسب اندام ،برای شما است. به همین جهت اگر قصد دارید از شر چربی های خود خلاص شوید می توانید این روش را انتخاب کنید.

پاسخ

4 + 15 =

Call Now Button